14 Nisan 2011 Perşembe

4.Eğitim Kongresi Yarın Başlıyor

Milli Eğitim Bakanlığı ve TOBB Türkiye Eğitim Meclisi işbirliğinde 15-16 Nisan 2011 tarihlerinde Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Konferans Salonu'nda üst düzey bürokratların, akademisyenlerin ve eğitimcilerin katılımları ile "Hayat Boyu Öğrenim ve Özel Öğretim Kurumlarının Rolü" konulu 4. Eğitim Kongresi gerçekleştirilecek...

Milli Eğitim Bakanlığı ve TOBB Türkiye Eğitim Meclisi işbirliğinde 15-16 Nisan 2011 tarihlerinde Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Konferans Salonu'nda üst düzey bürokratların, akademisyenlerin ve eğitimcilerin katılımları ile "Hayat Boyu Öğrenim ve Özel Öğretim Kurumlarının Rolü" konulu 4. Eğitim Kongresi gerçekleştirilecek.

Yarın başlayacak kongrenin açılışında, TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu, Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, AB Türkiye Delegasyonu Başkan Yardımcısı Tibor Varadi, TOBB Eğitim Meclis Başkanı Necdet Doğanata ve MEB Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürü Mehmet Küçük birer konuşma yapacak. Kongrede, "AB Yeterlilikler Çerçevesinde Hayat Boyu Öğrenme Stratejileri, AB Yeterlilikler Çerçevesinde Türk Eğitim Sisteminin Yeniden Yapılandırılması, Hayat Boyu Öğrenme ve Özel Öğretim Kurumlarının Üstlenebileceği Rol" konuları görüşülecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder