7 Nisan 2011 Perşembe

Müşterilerin En Memnun Olduğu Dondurma Marka Seçildi

Ülker Golf, Türkiye Kalite Derneği (Kalder) Tarafından Yürütülen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2010 Yılı Ölçüm Sonuçlarına Göre Müşteri Memnuniyetinde En Yüksek Puanı Alarak Birinci Oldu...

Ülker Golf, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) tarafından yürütülen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2010 yılı ölçüm sonuçlarına göre müşteri memnuniyetinde en yüksek puanı alarak birinci oldu. Ülker Golf'ün 3. kez birinci olduğu ölçümler, 81 ilde ve 10 bin 812 müşteri görüşmesi ile bilgisayar destekli telefon anketi yapılarak belirlendi.

Araştırmada; konserve/sos/salça, ev temizlik ürünleri, süt ve süt ürünleri, margarin, et ve tavuk ürünleri, dondurma, sıvı yağ ve kişisel bakım sektörleri ölçüldü.

TMME'nin anket formu, müşteri tespit formları, uygulama modeli, endeks tespiti, istatistik ve ekonometrik analiz ve değerlendirme çalışmaları, tüm dünyada ana model kabul edilen ulusal endeks modelini yaratan, lisans sahibi CFI-Claes Fornell International ile ABD Müşteri Memnuniyeti Endeksi çalışmalarını (ACSI) 1993 yılından beri yürüten Michigan Üniversitesi yönetimi ve denetimi altında yürütülmektedir.

Sonucu değerlendiren Ülker Golf Genel Müdürü Hasan Tulgar; "Ülker Golf olarak tüm Türkiye genelinde yapılan müşteri memnuniyeti araştırmasında dondurma sektöründe birinci seçilmekten büyük gurur duyduk. Ülker Golf olarak 2003 yılından beri dondurma sektörüne büyük yatırımlar yapıyoruz. Her yıl en yenilikçi ve en kaliteli ürünlerimiz ile Türkiye'nin her bir köşesindeki müşterilerimize ulaşıyoruz ve pazara yepyeni lezzetler sunuyoruz. Bu araştırma sonucuyla da bu alanlardaki başarımızı bir kez daha pekiştirdik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder